Νέα/Ανακοινώσεις

Απόφαση για τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου και του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης από τη Δευτέρα 31.1.2022 και ώρα 6.00 έως και τη Δευτέρα 7.2.2022 ώρα 6.00 σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 4761 (ΦΕΚ Β’ 290/29-1-2022)

  • PDF
  • Εκτύπωση

Σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 4761 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 290/29-1-2022 (άρθρο 1) κατά την είσοδο στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κτηματολογικό Γραφείο (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης τα φυσικά πρόσωπα υποχρεούνται να επιδεικνύουν:

  • πιστοποιητικό εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή
  • πιστοποιητικό νόσησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 ή
  • βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου για κορωνοϊό Covid-19 με τη μέθοδο PCRπου έχει διενεργηθεί είτε με τη λήψη στοματοφαρυγγικού ή ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος εντός 72 ωρών πριν την είσοδο είτε ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού Covid-19 (rapid test) εντός 48 ωρών πριν την είσοδο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9

Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του φυσικού προσώπου στην είσοδο των ως άνω υπηρεσιών σε προσωπικό εταιριών φύλαξης (security) ή σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό της εκάστοτε υπηρεσίας, οι οποίοι τα σαρώνουν ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής Covid Free GR. Στα πρόσωπα που δεν είναι εφοδιασμένα με το κατάλληλο πιστοποιητικό απαγορεύεται η είσοδος.

Επιπλέον, ο Αν. Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την παραπάνω κοινή υπουργική απόφαση

αποφασίζει

τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων ως εξής:

  1. Για το Κ/Γ Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136)

α) Kατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Παραλαβή πιστοποιητικών

Η παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες παραλαβής των πιστοποιητικών 8:30-14:00 (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας.

γ) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

δ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.

 

  1. Για το Υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης (Σαπφούς 44)

α) Kατάθεση πράξεων, υποβολή αιτήσεων και η παραλαβή των πιστοποιητικών

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) και 8.30-14:00 (παραλαβή πιστοποιητικών) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.

 

Απόφαση για τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου και του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης από τη Δευτέρα 24.1.2022 και ώρα 6.00 έως και τη Δευτέρα 31.1.2022 ώρα 6.00 σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 3608 (ΦΕΚ Β’ 155/21-1-2022)

  • PDF
  • Εκτύπωση

Σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 3608 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 155/21-1-2022 (άρθρο 1) κατά την είσοδο στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κτηματολογικό Γραφείο (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης τα φυσικά πρόσωπα υποχρεούνται να επιδεικνύουν:

  • πιστοποιητικό εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή
  • πιστοποιητικό νόσησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 ή
  • βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου για κορωνοϊό Covid-19 με τη μέθοδο PCRπου έχει διενεργηθεί είτε με τη λήψη στοματοφαρυγγικού ή ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος εντός 72 ωρών πριν την είσοδο είτε ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού Covid-19 (rapid test) εντός 48 ωρών πριν την είσοδο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9

Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του φυσικού προσώπου στην είσοδο των ως άνω υπηρεσιών σε προσωπικό εταιριών φύλαξης (security) ή σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό της εκάστοτε υπηρεσίας, οι οποίοι τα σαρώνουν ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής Covid Free GR. Στα πρόσωπα που δεν είναι εφοδιασμένα με το κατάλληλο πιστοποιητικό απαγορεύεται η είσοδος.

Επιπλέον, ο Αν. Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την παραπάνω κοινή υπουργική απόφαση

αποφασίζει

τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων ως εξής:

  1. Για το Κ/Γ Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136)

α) Kατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Παραλαβή πιστοποιητικών

Η παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες παραλαβής των πιστοποιητικών 8:30-14:00 (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας.

γ) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

δ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.

 

  1. Για το Υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης (Σαπφούς 44)

α) Kατάθεση πράξεων, υποβολή αιτήσεων και η παραλαβή των πιστοποιητικών

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) και 8.30-14:00 (παραλαβή πιστοποιητικών) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 26 Ιανουάριος 2022 11:11

 

Απόφαση για τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου και του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης από τη Δευτέρα 17.1.2022 και ώρα 6.00 έως και τη Δευτέρα 24.1.2022 ώρα 6.00 σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 2158 (ΦΕΚ Β’ 67/14-1-2022)

  • PDF
  • Εκτύπωση

Σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 2158 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 67/14-1-2022 (άρθρο 1) κατά την είσοδο στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κτηματολογικό Γραφείο (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης τα φυσικά πρόσωπα υποχρεούνται να επιδεικνύουν:

  • πιστοποιητικό εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή
  • πιστοποιητικό νόσησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 ή
  • βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου για κορωνοϊό Covid-19 με τη μέθοδο PCRπου έχει διενεργηθεί είτε με τη λήψη στοματοφαρυγγικού ή ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος εντός 72 ωρών πριν την είσοδο είτε ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού Covid-19 (rapid test) εντός 48 ωρών πριν την είσοδο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9

Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του φυσικού προσώπου στην είσοδο των ως άνω υπηρεσιών σε προσωπικό εταιριών φύλαξης (security) ή σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό της εκάστοτε υπηρεσίας, οι οποίοι τα σαρώνουν ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής Covid Free GR. Στα πρόσωπα που δεν είναι εφοδιασμένα με το κατάλληλο πιστοποιητικό απαγορεύεται η είσοδος.

Επιπλέον, ο Αν. Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την παραπάνω κοινή υπουργική απόφαση

αποφασίζει

τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων ως εξής:

  1. Για το Κ/Γ Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136)

α) Kατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Παραλαβή πιστοποιητικών

Η παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες παραλαβής των πιστοποιητικών 8:30-14:00 (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας.

γ) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

δ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.

 

  1. Για το Υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης (Σαπφούς 44)

α) Kατάθεση πράξεων, υποβολή αιτήσεων και η παραλαβή των πιστοποιητικών

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) και 8.30-14:00 (παραλαβή πιστοποιητικών) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 20 Ιανουάριος 2022 17:34

 

Απόφαση για τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου και του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης από τη Πέμπτη 30.12.2021 και ώρα 6.00 έως και τη Δευτέρα 17.1.2022 ώρα 6.00 σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 81558 (ΦΕΚ Β’ 6290/29-12-2021)

  • PDF
  • Εκτύπωση

Σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 81558 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 6290/29-12-2021 (άρθρο 1) κατά την είσοδο στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κτηματολογικό Γραφείο (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης τα φυσικά πρόσωπα υποχρεούνται να επιδεικνύουν:

  • πιστοποιητικό εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή
  • πιστοποιητικό νόσησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 ή
  • βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου για κορωνοϊό Covid-19 με τη μέθοδο PCRπου έχει διενεργηθεί είτε με τη λήψη στοματοφαρυγγικού ή ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος εντός 72 ωρών πριν την είσοδο είτε ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού Covid-19 (rapid test) εντός 48 ωρών πριν την είσοδο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9

Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του φυσικού προσώπου στην είσοδο των ως άνω υπηρεσιών σε προσωπικό εταιριών φύλαξης (security) ή σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό της εκάστοτε υπηρεσίας, οι οποίοι τα σαρώνουν ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής Covid Free GR. Στα πρόσωπα που δεν είναι εφοδιασμένα με το κατάλληλο πιστοποιητικό απαγορεύεται η είσοδος.

Επιπλέον, ο Αν. Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την παραπάνω κοινή υπουργική απόφαση

αποφασίζει

τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων ως εξής:

  1. Για το Κ/Γ Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136)

α) Kατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Παραλαβή πιστοποιητικών

Η παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες παραλαβής των πιστοποιητικών 8:30-14:00 (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας.

γ) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

δ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.

 

  1. Για το Υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης (Σαπφούς 44)

α) Kατάθεση πράξεων, υποβολή αιτήσεων και η παραλαβή των πιστοποιητικών

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) και 8.30-14:00 (παραλαβή πιστοποιητικών) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 05 Ιανουάριος 2022 09:47

 

Απόφαση για τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου και του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης από τη Δευτέρα 20.12.2021 και ώρα 6.00 έως και τη Δευτέρα 10.1.2022 ώρα 6.00 σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 78616 (ΦΕΚ Β’ 5973/18-12-2021)

  • PDF
  • Εκτύπωση

Σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 78616 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 5973/18-12-2021 (άρθρο 1) κατά την είσοδο στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κτηματολογικό Γραφείο (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης τα φυσικά πρόσωπα υποχρεούνται να επιδεικνύουν:

  • πιστοποιητικό εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή
  • πιστοποιητικό νόσησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 ή
  • βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου για κορωνοϊό Covid-19 με τη μέθοδο PCRπου έχει διενεργηθεί είτε με τη λήψη στοματοφαρυγγικού ή ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος εντός 72 ωρών πριν την είσοδο είτε ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού Covid-19 (rapid test) εντός 48 ωρών πριν την είσοδο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9

Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του φυσικού προσώπου στην είσοδο των ως άνω υπηρεσιών σε προσωπικό εταιριών φύλαξης (security) ή σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό της εκάστοτε υπηρεσίας, οι οποίοι τα σαρώνουν ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής Covid Free GR. Στα πρόσωπα που δεν είναι εφοδιασμένα με το κατάλληλο πιστοποιητικό απαγορεύεται η είσοδος.

Επιπλέον, ο Αν. Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την παραπάνω κοινή υπουργική απόφαση

αποφασίζει

τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων ως εξής:

  1. Για το Κ/Γ Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136)

α) Kατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Παραλαβή πιστοποιητικών

Η παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες παραλαβής των πιστοποιητικών 8:30-14:00 (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας.

γ) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

δ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.

 

  1. Για το Υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης (Σαπφούς 44)

α) Kατάθεση πράξεων, υποβολή αιτήσεων και η παραλαβή των πιστοποιητικών

Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας (άρθρα 1206, 1207 και 1300 του Α.Κ.) τηρώντας τη σειρά αναμονής εκτός της υπηρεσίας κατά τις ώρες λειτουργίας 8:30-13:00 (κατάθεση πράξεων και υποβολή αιτήσεων) και 8.30-14:00 (παραλαβή πιστοποιητικών) (αρ. απόφασης Υπουργού Δικαιοσύνης 25672/12-3-2012), σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.

β) Έρευνα στο αρχείο

Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές θα γίνεται χωρίς ραντεβού.

Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.

 

Περισσότερα Άρθρα...

Σελίδα 3 από 13