Νέα/Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση για τα ραντεβού μετά την λήξη της προσωρινής αναστολής λειτουργίας

  • PDF
  • Εκτύπωση

Σας ενημερώνουμε ότι μετά την άρση της προσωρινής αναστολής λειτουργίας τα ραντεβού της 4/3/2021 (πρώτη ημέρα αναστολής λειτουργίας) θα μετατεθούν στην πρώτη ημέρα λειτουργίας που θα καθοριστεί από την κοινή υπουργική απόφαση. Τα ραντεβού των επόμενων ημερών μέχρι και την 9/4/2021 (τελευταία ημέρα για την οποία έχουν καθοριστεί ραντεβού) θα μετατεθούν με την ίδια λογική στις επόμενες μέρες. Θα υπάρξει και νέα ανακοίνωση μετά την κοινή υπουργική απόφαση άρσης της αναστολής λειτουργίας.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 09 Μάρτιος 2021 12:32

 

Απόφαση προσωρινής αναστολής συναλλαγών και ελέγχου του αρχείου του Υποθηκοφυλακείου και του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης για το χρονικό διάστημα από 4.3.2021 ώρα 6.00 μέχρι 16.3.2021 ώρα 6.00 σύμφωνα με τo ΦΕΚ Β’ 843/2021

  • PDF
  • Εκτύπωση

Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 843/3-3-2021 (άρθρο 1)

αποφασίζει

την προσωρινή αναστολή κάθε είδους συναλλαγών καθώς του ελέγχου του αρχείου για το χρονικό διάστημα από την Πέμπτη 4/3/2021 ώρα 6.00 μέχρι την Τρίτη 16/3/2021 ώρα 6.00.

 

Απόφαση για τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου και του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης για το χρονικό διάστημα από 1.3.2021 ώρα 6.00 μέχρι 8.3.2021 ώρα 6.00 σύμφωνα με τo ΦΕΚ Β’ 793/2021

  • PDF
  • Εκτύπωση

Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 793/27-2-2021 (άρθρο 1)

αποφασίζει

τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:

α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:

  • Για το Υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης (Σαπφούς 44) στην ιστοσελίδα https://calendly.com/ypothes
  • Για το Κτηματολογικό Γραφείο Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136) στην ιστοσελίδα https://calendly.com/ktimagrafthes

Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού

  • Σε κάθε φυσικό πρόσωπο επιτρέπεται μόνο ένα ραντεβού την ημέρα και μέχρι 3 (τρία) ραντεβού ανά βδομάδα (Δευτέρα με Παρασκευή)
  • Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.
  • Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων πρέπει να συμπληρωθεί το κατάλληλο πεδίο με τη φράση “Κατάθεση Εγγράφων” και παρακάτω να συμπληρωθεί οπωσδήποτε ο αριθμός και η ημερομηνία σύνταξης του εγγράφου που πρόκειται να κατατεθεί π.χ. 34/3-1-2021. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνει δεκτή η κατάθεση. Αν έχετε σκοπό να καταθέσετε 2 έγγραφα θα τα χωρίσετε με κόμμα, π.χ. 34/3-1-2021, 56/6-1-2021. Δεν θα γίνουν δεκτά άλλα έγγραφα τα οποία δεν έχουν καταχωρηθεί κατά τον καθορισμό του ραντεβού.
  • Στο ραντεβού πρέπει να προσέρχεται μόνο το φυσικό πρόσωπο τα στοιχεία του οποίου έχουν καταχωρηθεί ή το πρόσωπο που έχει νόμιμη εξουσιοδότηση να καταθέσει τα δηλωθέντα έγγραφα.
  • Θα πρέπει επίσης να συμπληρώνεται οπωσδήποτε το ονοματεπώνυμο του προσώπου που πρόκειται να προσέλθει στην υπηρεσία, το emailτου, το κινητό του τηλέφωνο και ο αριθμός αστυνομικής ταυτότητας ή αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου για τους δικηγόρους. Τα στοιχεία που καταχωρούνται πρέπει να είναι όλα αληθή γιατί γίνεται ταυτοποίηση κατά την είσοδό σας στην υπηρεσία και ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση κρούσματος Covid-19 κατά την διαδικασία της ιχνηλάτισης από τον ΕΟΔΥ.
  • Όποιος δεν επιθυμεί να προσέλθει στο καθορισμένο ραντεβού οφείλει να ακυρώνει το ραντεβού του εγκαίρως επιλέγοντας την ακύρωση που υπάρχει στο email με το οποίο ενημερώθηκε αρχικά για την καταχώριση του ραντεβού.
  • Για να καθορίσετε το ραντεβού δεν απαιτείται η εγγραφή σας στην εφαρμογή calendly παρά μόνο η επιλογή της ημέρας/ώρας και η συμπλήρωση των απαραίτητων πεδίων. Επισημαίνεται το παραπάνω επειδή εμφανίστηκαν περιπτώσεις προσώπων που δημιούργησαν δικό τους λογαριασμό και καταχώρισαν ραντεβού σε δικό τους ημερολόγιο και όχι στο ημερολόγιο της υπηρεσίας.

Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.

Για το χρονικό διάστημα από 1/4/2021 έως 9/4/2021 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καθορίζουν το ραντεβού τους από 3/3/2021, ώρα 8.30 και με την αίρεση ότι θα εξακολουθήσουν να ισχύουν τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19.

 

β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση   https://booking.open1.eu/dsth . Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.

γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα.

Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.

 

Απόφαση για τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου και του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης για το χρονικό διάστημα από 22.2.2021 ώρα 6.00 μέχρι 1.3.2021 ώρα 6.00 σύμφωνα με τo ΦΕΚ Β’ 648/2021

  • PDF
  • Εκτύπωση

Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 648/20-2-2021 (άρθρο 1)

αποφασίζει

τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:

α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:

  • Για το Υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης (Σαπφούς 44) στην ιστοσελίδα https://calendly.com/ypothes
  • Για το Κτηματολογικό Γραφείο Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136) στην ιστοσελίδα https://calendly.com/ktimagrafthes

Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού

  • Σε κάθε φυσικό πρόσωπο επιτρέπεται μόνο ένα ραντεβού την ημέρα και μέχρι 3 (τρία) ραντεβού ανά βδομάδα (Δευτέρα με Παρασκευή)
  • Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.
  • Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων πρέπει να συμπληρωθεί το κατάλληλο πεδίο με τη φράση “Κατάθεση Εγγράφων” και παρακάτω να συμπληρωθεί οπωσδήποτε ο αριθμός και η ημερομηνία σύνταξης του εγγράφου που πρόκειται να κατατεθεί π.χ. 34/3-1-2021. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνει δεκτή η κατάθεση. Αν έχετε σκοπό να καταθέσετε 2 έγγραφα θα τα χωρίσετε με κόμμα, π.χ. 34/3-1-2021, 56/6-1-2021. Δεν θα γίνουν δεκτά άλλα έγγραφα τα οποία δεν έχουν καταχωρηθεί κατά τον καθορισμό του ραντεβού.
  • Στο ραντεβού πρέπει να προσέρχεται μόνο το φυσικό πρόσωπο τα στοιχεία του οποίου έχουν καταχωρηθεί ή το πρόσωπο που έχει νόμιμη εξουσιοδότηση να καταθέσει τα δηλωθέντα έγγραφα.
  • Θα πρέπει επίσης να συμπληρώνεται οπωσδήποτε το ονοματεπώνυμο του προσώπου που πρόκειται να προσέλθει στην υπηρεσία, το emailτου, το κινητό του τηλέφωνο και ο αριθμός αστυνομικής ταυτότητας ή αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου για τους δικηγόρους. Τα στοιχεία που καταχωρούνται πρέπει να είναι όλα αληθή γιατί γίνεται ταυτοποίηση κατά την είσοδό σας στην υπηρεσία και ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση κρούσματος Covid-19 κατά την διαδικασία της ιχνηλάτισης από τον ΕΟΔΥ.
  • Όποιος δεν επιθυμεί να προσέλθει στο καθορισμένο ραντεβού οφείλει να ακυρώνει το ραντεβού του εγκαίρως επιλέγοντας την ακύρωση που υπάρχει στο email με το οποίο ενημερώθηκε αρχικά για την καταχώριση του ραντεβού.
  • Για να καθορίσετε το ραντεβού δεν απαιτείται η εγγραφή σας στην εφαρμογή calendly παρά μόνο η επιλογή της ημέρας/ώρας και η συμπλήρωση των απαραίτητων πεδίων. Επισημαίνεται το παραπάνω επειδή εμφανίστηκαν περιπτώσεις προσώπων που δημιούργησαν δικό τους λογαριασμό και καταχώρισαν ραντεβού σε δικό τους ημερολόγιο και όχι στο ημερολόγιο της υπηρεσίας.

Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.

Oι ενδιαφερόμενοι καλούνται να παρακολουθούν τυχόν κενά που θα δημιουργηθούν τις επόμενες μέρες λόγω του περιορισμού στο μέγιστο αριθμό των ραντεβού.

β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση   https://booking.open1.eu/dsth . Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.

γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.

Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.

                                                                      

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 22 Φεβρουάριος 2021 10:17

 

Απόφαση για τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου και του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης για το χρονικό διάστημα από 11.2.2021 ώρα 6.00 μέχρι 1.3.2021 ώρα 6.00 σύμφωνα με τα ΦΕΚ Β’ 534/2021 και ΦΕΚ Β’ 586/2021

  • PDF
  • Εκτύπωση

Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 534/10-2-2021 (άρθρο 1) η οποία τροποποιήθηκε από το ΦΕΚ Β’ 586/13-2-2021

αποφασίζει

τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:

α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:

  • Για το Υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης (Σαπφούς 44) στην ιστοσελίδα https://calendly.com/ypothes
  • Για το Κτηματολογικό Γραφείο Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136) στην ιστοσελίδα https://calendly.com/ktimagrafthes

Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού

  • Σε κάθε φυσικό πρόσωπο επιτρέπεται μόνο ένα ραντεβού την ημέρα και μέχρι 3 (τρία) ραντεβού ανά βδομάδα (Δευτέρα με Παρασκευή)
  • Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.
  • Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων πρέπει να συμπληρωθεί το κατάλληλο πεδίο με τη φράση “Κατάθεση Εγγράφων” και παρακάτω να συμπληρωθεί οπωσδήποτε ο αριθμός και η ημερομηνία σύνταξης του εγγράφου που πρόκειται να κατατεθεί π.χ. 34/3-1-2021. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνει δεκτή η κατάθεση. Αν έχετε σκοπό να καταθέσετε 2 έγγραφα θα τα χωρίσετε με κόμμα, π.χ. 34/3-1-2021, 56/6-1-2021. Δεν θα γίνουν δεκτά άλλα έγγραφα τα οποία δεν έχουν καταχωρηθεί κατά τον καθορισμό του ραντεβού.
  • Στο ραντεβού πρέπει να προσέρχεται μόνο το φυσικό πρόσωπο τα στοιχεία του οποίου έχουν καταχωρηθεί ή το πρόσωπο που έχει νόμιμη εξουσιοδότηση να καταθέσει τα δηλωθέντα έγγραφα.
  • Θα πρέπει επίσης να συμπληρώνεται οπωσδήποτε το ονοματεπώνυμο του προσώπου που πρόκειται να προσέλθει στην υπηρεσία, το emailτου, το κινητό του τηλέφωνο και ο αριθμός αστυνομικής ταυτότητας ή αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου για τους δικηγόρους. Τα στοιχεία που καταχωρούνται πρέπει να είναι όλα αληθή γιατί γίνεται ταυτοποίηση κατά την είσοδό σας στην υπηρεσία και ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση κρούσματος Covid-19 κατά την διαδικασία της ιχνηλάτισης από τον ΕΟΔΥ.
  • Όποιος δεν επιθυμεί να προσέλθει στο καθορισμένο ραντεβού οφείλει να ακυρώνει το ραντεβού του εγκαίρως επιλέγοντας την ακύρωση που υπάρχει στο email με το οποίο ενημερώθηκε αρχικά για την καταχώριση του ραντεβού.
  • Για να καθορίσετε το ραντεβού δεν απαιτείται η εγγραφή σας στην εφαρμογή calendly παρά μόνο η επιλογή της ημέρας/ώρας και η συμπλήρωση των απαραίτητων πεδίων. Επισημαίνεται το παραπάνω επειδή εμφανίστηκαν περιπτώσεις προσώπων που δημιούργησαν δικό τους λογαριασμό και καταχώρισαν ραντεβού σε δικό τους ημερολόγιο και όχι στο ημερολόγιο της υπηρεσίας.

Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.

Για το χρονικό διάστημα από 22/3/2021 έως 31/3/2021 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καθορίζουν το ραντεβού τους από 17/2/2021, ώρα 8.30 και με την αίρεση ότι θα εξακολουθήσουν να ισχύουν τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να παρακολουθούν τυχόν κενά που θα δημιουργηθούν τις επόμενες μέρες λόγω του περιορισμού στο μέγιστο αριθμό των ραντεβού.

β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση   https://booking.open1.eu/dsth . Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.

γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα.

Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.

 

Σελίδα 5 από 10