Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 22439 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 1441/10-4-2021 (άρθρο 1)
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας, σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.
Τα ήδη καθορισμένα ραντεβού των επόμενων ημερών καταργούνται.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Τα ραντεβού που έχουν καταχωρηθεί ή θα καταχωρηθούν για την περίοδο 4/3/2021 μέχρι 28/4/2021 μετατίθενται κατά 7 εργάσιμες ημέρες σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα:
Τα καθορισμένα ραντεβού της |
μετατίθενται την ίδια ώρα την |
Πέμπτη, 1/4/2021 |
Δευτέρα, 12/4/2021 |
Παρασκευή, 2/4/2021 |
Τρίτη, 13/4/2021 |
Δευτέρα, 5/4/2021 |
Τετάρτη, 14/4/2021 |
Τρίτη, 6/4/2021 |
Πέμπτη, 15/4/2021 |
Τετάρτη, 7/4/2021 |
Παρασκευή, 16/4/2021 |
Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στα τηλ. 2310 526003, 2310 520942 για το Κ/Γ στο τηλ. 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 20651 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 1308/3-4-2021 (άρθρο 1 σε συνδυασμό με το άρθρο 14)
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου για να εξασφαλισθεί η αρχή της προτεραιότητας, σύμφωνα με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων και ακολουθώντας τα υγειονομικά μέτρα της πανδημίας. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγράφων επιτρέπεται η κατάθεση μέχρι δύο εγγράφων με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων προσερχόμενων. Επιτρέπεται η κατάθεση παραπάνω εγγράφων μόνο στην περίπτωση που έχουν μεταξύ τους συνάφεια, δηλαδή η κατάθεση του ενός εγγράφου συνδέεται με το άλλο ή απαιτείται να προηγείται η κατάθεσή του.
Τα ήδη καθορισμένα ραντεβού των επόμενων ημερών καταργούνται.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Τα ραντεβού που έχουν καταχωρηθεί ή θα καταχωρηθούν για την περίοδο 4/3/2021 μέχρι 28/4/2021 μετατίθενται κατά 7 εργάσιμες ημέρες.
Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στα τηλ. 2310 526003, 2310 520942 για το Κ/Γ στο τηλ. 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 09 Απρίλιος 2021 07:01
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 18877 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 1194/27-3-2021 (άρθρο 1)
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Σύμφωνα με την προηγούμενή μας απόφαση με Α.Π. 164/16-3-2021 και με σκοπό να τηρηθεί η σειρά προτεραιότητας στις συναλλαγές, θα εξυπηρετηθούν πρώτα όσοι/όσες έχουν καθορισμένα από την Πέμπτη, 4/3/2021 (πρώτη ημέρα αναστολής λειτουργίας) μέχρι την Παρασκευή, 9/4/2021 (τελευταία ημέρα με καθορισμένα ραντεβού), σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα (μετάθεση κατά 7 εργάσιμες ημέρες):
Τα καθορισμένα ραντεβού της |
μετατίθενται την ίδια ώρα την |
Τετάρτη, 17/3/2021 |
Δευτέρα, 29/3/2021 |
Πέμπτη, 18/3/2021 |
Τρίτη, 30/3/2021 |
Παρασκευή, 19/3/2021 |
Τετάρτη, 31/3/2021 |
Δευτέρα, 22/3/2021 |
Πέμπτη, 1/4/2021 |
Τρίτη, 23/3/2021 |
Παρασκευή, 2/4/2021 |
Τετάρτη, 24/3/2021 |
Δευτέρα, 5/4/2021 |
Παρασκευή, 26/3/2021 |
Τρίτη, 6/4/2021 |
Δευτέρα, 29/3/2021 |
Τετάρτη, 7/4/2021 |
Τρίτη, 30/3/2021 |
Πέμπτη, 8/4/2021 |
Τετάρτη, 31/3/2021 |
Παρασκευή, 9/4/2021 |
Πέμπτη, 1/4/2021 |
Δευτέρα, 12/4/2021 |
Παρασκευή, 2/4/2021 |
Τρίτη, 13/4/2021 |
Δευτέρα, 5/4/2021 |
Τετάρτη, 14/4/2021 |
Τρίτη, 6/4/2021 |
Πέμπτη, 15/4/2021 |
Τετάρτη, 7/4/2021 |
Παρασκευή, 16/4/2021 |
Πέμπτη, 8/4/2021 |
Δευτέρα, 19/4/2021 |
Παρασκευή, 9/4/2021 |
Τρίτη, 20/4/2021 |
Για το χρονικό διάστημα από 10/5/2021 έως 14/5/2021 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καθορίζουν το ραντεβού τους από 31/3/2021, ώρα 8.30 και με την αίρεση ότι θα εξακολουθήσουν να ισχύουν τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19.
Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:
Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού
Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Τα ραντεβού που έχουν καταχωρηθεί ή θα καταχωρηθούν για την περίοδο 4/3/2021 μέχρι 28/4/2021 μετατίθενται κατά 7 εργάσιμες ημέρες με την ίδια λογική με την παραπάνω περίπτωση (α).
Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.
γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 17698 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 1076/20-3-2021 (άρθρο 1)
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Σύμφωνα με την προηγούμενή μας απόφαση με Α.Π. 164/16-3-2021 και με σκοπό να τηρηθεί η σειρά προτεραιότητας στις συναλλαγές, θα εξυπηρετηθούν πρώτα όσοι/όσες έχουν καθορισμένα από την Πέμπτη, 4/3/2021 (πρώτη ημέρα αναστολής λειτουργίας) μέχρι την Παρασκευή, 9/4/2021 (τελευταία ημέρα με καθορισμένα ραντεβού), σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα (μετάθεση κατά 7 εργάσιμες ημέρες):
Τα καθορισμένα ραντεβού της |
μετατίθενται την ίδια ώρα την |
Τετάρτη, 10/3/2021 |
Δευτέρα, 22/3/2021 |
Πέμπτη, 11/3/2021 |
Τρίτη, 23/3/2021 |
Παρασκευή, 12/3/2021 |
Τετάρτη, 24/3/2021 |
Τρίτη, 16/3/2021 |
Παρασκευή, 26/3/2021 |
Τετάρτη, 17/3/2021 |
Δευτέρα, 29/3/2021 |
Πέμπτη, 18/3/2021 |
Τρίτη, 30/3/2021 |
Παρασκευή, 19/3/2021 |
Τετάρτη, 31/3/2021 |
Δευτέρα, 22/3/2021 |
Πέμπτη, 1/4/2021 |
Τρίτη, 23/3/2021 |
Παρασκευή, 2/4/2021 |
Τετάρτη, 24/3/2021 |
Δευτέρα, 5/4/2021 |
Παρασκευή, 26/3/2021 |
Τρίτη, 6/4/2021 |
Δευτέρα, 29/3/2021 |
Τετάρτη, 7/4/2021 |
Τρίτη, 30/3/2021 |
Πέμπτη, 8/4/2021 |
Τετάρτη, 31/3/2021 |
Παρασκευή, 9/4/2021 |
Πέμπτη, 1/4/2021 |
Δευτέρα, 12/4/2021 |
Παρασκευή, 2/4/2021 |
Τρίτη, 13/4/2021 |
Δευτέρα, 5/4/2021 |
Τετάρτη, 14/4/2021 |
Τρίτη, 6/4/2021 |
Πέμπτη, 15/4/2021 |
Τετάρτη, 7/4/2021 |
Παρασκευή, 16/4/2021 |
Πέμπτη, 8/4/2021 |
Δευτέρα, 19/4/2021 |
Παρασκευή, 9/4/2021 |
Τρίτη, 20/4/2021 |
Για το χρονικό διάστημα από 4/5/2021 έως 7/5/2021 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καθορίζουν το ραντεβού τους από 24/3/2021, ώρα 8.30 και με την αίρεση ότι θα εξακολουθήσουν να ισχύουν τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19.
Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:
Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού
Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Τα ραντεβού που έχουν καταχωρηθεί ή θα καταχωρηθούν για την περίοδο 4/3/2021 μέχρι 28/4/2021 μετατίθενται κατά 7 εργάσιμες ημέρες με την ίδια λογική με την παραπάνω περίπτωση (α).
Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.
γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης του Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογικού Γραφείου (Κ/Γ) Θεσσαλονίκης αφού έλαβε υπόψη του την κοινή υπουργική απόφαση Δ1α/Γ.Π.οικ. 16320 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β’ 996/13-3-2021 (άρθρο 1)
αποφασίζει
τη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου Θεσσαλονίκης και του Κ/Γ για συναλλαγές και έλεγχο αρχείων αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις ως εξής:
α) Η κατάθεση εγγράφων και αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών θα γίνεται αποκλειστικά με ραντεβού. Με σκοπό να τηρηθεί η σειρά προτεραιότητας στις συναλλαγές, θα εξυπηρετηθούν πρώτα όσοι/όσες έχουν καθορισμένα από την Πέμπτη, 4/3/2021 (πρώτη ημέρα αναστολής λειτουργίας) μέχρι την Παρασκευή, 9/4/2021 (τελευταία ημέρα με καθορισμένα ραντεβού), σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα (μετάθεση κατά 7 εργάσιμες ημέρες):
Τα καθορισμένα ραντεβού της |
μετατίθενται την ίδια ώρα την |
Πέμπτη, 4/3/2021 |
Τρίτη, 16/3/2021 |
Παρασκευή, 5/3/2021 |
Τετάρτη, 17/3/2021 |
Δευτέρα, 8/3/2021 |
Πέμπτη, 18/3/2021 |
Τρίτη, 9/3/2021 |
Παρασκευή, 19/3/2021 |
Τετάρτη, 10/3/2021 |
Δευτέρα, 22/3/2021 |
Πέμπτη, 11/3/2021 |
Τρίτη, 23/3/2021 |
Παρασκευή, 12/3/2021 |
Τετάρτη, 24/3/2021 |
Τρίτη, 16/3/2021 |
Παρασκευή, 26/3/2021 |
Τετάρτη, 17/3/2021 |
Δευτέρα, 29/3/2021 |
Πέμπτη, 18/3/2021 |
Τρίτη, 30/3/2021 |
Παρασκευή, 19/3/2021 |
Τετάρτη, 31/3/2021 |
Δευτέρα, 22/3/2021 |
Πέμπτη, 1/4/2021 |
Τρίτη, 23/3/2021 |
Παρασκευή, 2/4/2021 |
Τετάρτη, 24/3/2021 |
Δευτέρα, 5/4/2021 |
Παρασκευή, 26/3/2021 |
Τρίτη, 6/4/2021 |
Δευτέρα, 29/3/2021 |
Τετάρτη, 7/4/2021 |
Τρίτη, 30/3/2021 |
Πέμπτη, 8/4/2021 |
Τετάρτη, 31/3/2021 |
Παρασκευή, 9/4/2021 |
Πέμπτη, 1/4/2021 |
Δευτέρα, 12/4/2021 |
Παρασκευή, 2/4/2021 |
Τρίτη, 13/4/2021 |
Δευτέρα, 5/4/2021 |
Τετάρτη, 14/4/2021 |
Τρίτη, 6/4/2021 |
Πέμπτη, 15/4/2021 |
Τετάρτη, 7/4/2021 |
Παρασκευή, 16/4/2021 |
Πέμπτη, 8/4/2021 |
Δευτέρα, 19/4/2021 |
Παρασκευή, 9/4/2021 |
Τρίτη, 20/4/2021 |
Για το χρονικό διάστημα από 21/4/2021 έως 29/4/2021 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καθορίζουν το ραντεβού τους από 17/3/2021, ώρα 8.30 και με την αίρεση ότι θα εξακολουθήσουν να ισχύουν τα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19.
Oι ενδιαφερόμενοι θα καθορίζουν μόνοι τους το ραντεβού την ημέρα και την ώρα που τους εξυπηρετεί, ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται στο κείμενο παρακάτω:
Οδηγίες και κανόνες για την καταχώριση των ραντεβού
Σας ενημερώνουμε τέλος ότι φαινόμενα παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας και καταχρηστικής καταχώρισης ραντεβού χωρίς ουσιαστικό και επείγοντα λόγο συνιστούν πράξεις παρακώλυσης της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Οι παραπάνω κανόνες δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετηθεί μεγαλύτερος αριθμός και να λειτουργήσει η υπηρεσία με ασφάλεια και χωρίς προσκόμματα ιδιαίτερα αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.
β) Η έρευνα στο αρχείο της υπηρεσίας για δικηγόρους θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού αποκλειστικά για επείγουσες περιπτώσεις και θα διαρκεί 30’. Το ραντεβού θα καταχωρείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στη ηλεκτρονική διεύθυνση https://booking.open1.eu/dsth . Τα ραντεβού που έχουν καταχωρηθεί ή θα καταχωρηθούν για την περίοδο 4/3/2021 μέχρι 28/4/2021 μετατίθενται κατά 7 εργάσιμες ημέρες με την ίδια λογική με την παραπάνω περίπτωση (α).
Για τους δικαστικούς επιμελητές η έρευνα θα γίνεται με ραντεβού τα οποία θα καθορίζονται τηλεφωνικά για το Υποθηκοφυλακείο στο 2310 526003 για το Κ/Γ στο 2310 370582 στους υπολογιστές που παραχωρήθηκαν γι’ αυτούς στο Υποθηκοφυλακείο και στο Κ/Γ.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέρχονται στο καθορισμένο ραντεβού ακριβώς την καθορισμένη ώρα και όχι πολύ νωρίτερα για την αποφυγή συνωστισμού. Κατά την προσέλευσή τους πρέπει να έχουν οπωσδήποτε την ταυτότητά τους (αστυνομική ή επαγγελματική). Τέλος, οφείλει κάθε προσερχόμενος στην υπηρεσία να τηρεί τις οδηγίες και τα υγειονομικά μέτρα τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί για την προστασία από την πανδημία.
γ) Στο Κ/Γ οι σχετικές ερωτήσεις για θέματα κτηματολογικών εγγραφών νομικού περιεχομένου και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διόρθωση σφαλμάτων γίνονται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και απαντώνται με τηλεφωνική επικοινωνία από υπαλλήλους που έχουν επιφορτισθεί με την εργασία αυτή δύο ημέρες την εβδομάδα. Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρεται οπωσδήποτε ο σχετικός ΚΑΕΚ διαφορετικά δεν θα απαντάται το ερώτημα.
Στην αρμοδιότητα των υπαλλήλων του Υποθηκοφυλακείου και του Κ/Γ θα υπάγεται ο έλεγχος τήρησης των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού COVID-19 και ο καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
Σελίδα 7 από 13